katarinasilvernest.blogg.se

Jag heter Katarina Silvernest kallas för cattis eller Kate bland mina klubbkamrater. Jag ingår i en skön klubb med härliga tjejer i alla åldrar och trivs väldigt bra där. Jag har samlat på mig en del hästar sen jag började spela detta spel sommaren 2014 men min favorit är nog ändå fjordingen som jag köpte i dinodalen :D

Tjo!

Publicerad 2015-03-05 16:38:19 i Allmänt,

Ja idag är man rätt rastlös och försöker väll komma igång på denna sida så det blir mycket svammel svammel nu hahaha. Men huvudgrejen med denna blogg är väll att mest lägga upp bilder från sso och så. Tanken är inte att skriva några privata saker om mig här inte. Detta e min spelkaraktärs sida :P Ha det bäst så ses vi runt om på ön Jorvik och kanske levlar ihop och så kanske ni råkar fastna på bild och hamna här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela